Uppe med tuppen

Go morr'a!

Nu för tiden tycker jag det är sjukt jobbigt att gå upp redan vid 9 på morgonen. Men vaknar jag av mig själv kvart över 9 tycker jag inte alls det är jobbigt. Det är nog just det där att man vaknar av en klocka som gör att jag blir förbannad!

Börjar jobba 11 idag och slutar 19. De andra här i lägenheten slutar inte förens 21 så idag får jag vara själv i 2 timmar. Vad ska jag sysselsätta mig med då tros?

Sitter just nu och knaprar på en morot som linus lämnade åt mig, gotte!

Igår gjorde jag ett bra kap tyckte jag. Gick in på Bik bok och köpte ett par glansiga svarta leggins för 19 kr! Hör och häpna. Men idag tog jag på mig dom och jag kan gissa på att efter en dag så är de inte så snygga längre. Sjukt låga i midjan och matrial som gör att de kommer töjas ut och bli felformade. Menmen, 19 kr.

Nu ska hon få på sig lite smink innan hon ska gå bort till bussen och ringa sin man på vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0