Tabletter i massor

Inte blev det något jobb för mig idag inte. Låg hela natten och vred och vände på mig, svettades och frös om vartannat. En väldigt jobbig natt. Somnade först efter kl 5 på morgonen och då var det 1 timme kvar tills jag skulle gå upp för att åka till jobbet, så nej tack.

Så nu sitter jag här.. ensam igen. ca 9, 5 timmar kvar innan de andra två kommer hem igen. Gud så trist. Har satt på OTH säsong 2 nu så det blir väl några avsnitt där kan jag tänka mig. Självklart så mår jag mycket bättre nu än i morse och känner att just nu hade jag kunnat jobba. Aja, hoppas jag är bättre imorgon så jag kan gå till jobbet bara.

Hultsfred 09 - Stackars er som inte var där




 



I väntan på killarna.. "kan vi inte åka snart?"




När vi åkte från Lidhult hade jag, emelie och issa packat in våra saker. Lägg märke till att bilen är smockfull både i baksätena och bagaget. Och då skulle 2 personers packning till få plats! Trångt var det & KUL var det!


  

1. Pissepause nr? Haha.. Där var vi snart framme i alla fall. 2 mil kvar kanske.
2. Vid ingången, det tog på krafterna att bära all packning så förbannat långt vill jag bara säga!


  

1. Det tog ca 10 min i ösregn innan jag hittade min drömprins Martin.
2. Amanda blev en hel del full första dagen och somnade på Dannes luftmadrass medan han pumpade den.


  

1. En av kvällarna under Norrköpingstältet.
2. Haha konstig Unnarydare (präst) med fula brillor på Kings of Leon!


     

KOL var sjukt bra, stod och mös med min underbara pojkvän under hela konserten! Ja egentligen kan man säga att vi mös under hela festivalen. Vi umgicks nog nästan 24/7!


  

1. På The killers konserten. Lägg märke till att vi stod nästan längst fram. issa blev avtrampad en sko och fick stå barfota med en fot, haha. Och lägg märke till att de vänstra conversen egentligen är de "helvita" från början.

2. Sjukt härligt gäng att umgås en vecka med.


Längtar tillbaka nu! Jag älskar att vara på festival. Och för att ladda upp... läs nästa inlägg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0