Ojoj dååålig uppdatering

Hej igen!

Nu har jag kommit hem från ett väldigt soligt och fint Norrköping. Blev helt förälskad i staden och tänk er då också att jag tillbringade all tid tillsammans med världens bästa kille. Martin. Vi hann med hur mycket som helst medan jag var där. Vi var på Kålmården, grillade med hans kompisar, var ute och festade med hans kompisar, hälsade på hans mamma och pappa på landet, gjorde tacos och hade myskväll, tittade på fotboll och ja, gud vet vad. Hade den bästa veckan på väldigt länge kan jag bara nämna.

7 timmar på bussen, ja det var det helt klart värt. Jag skulle nog kunna ligga och åka det varje dag om det var så. Men 1 oktober, då kan ni hälsa på mig i Norrköping hemma hos Martin Dahlstedt och Matilda Näslund. Då blir det flytt till Sverige.




Tiger på Kålmården



En väldigt söt struts - Martin
En väldigt lat tiger - Danne
En väldigt stor elefant - Ebba

  

Snyggingen själv!
Du är den bästa jag någonsin träffat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0