Kungsbacka, check!

God middag!

Äntligen har man brummat in med bussen på svensk mark, även om det var sisådär några timmar sedan. Nu har vi precis passerat kungsbacka och då innebär det att det inte är långt kvar. Och eftersom jag tycker att jag är "hemma" redan när jag är i Göteborg så är det inte så farligt.

När jag kommer till Hstd ska jag springa runt på stan en snabbis, köpa vita converse (ÄNTLIGEN!) sen kan man ju självklart ställa sig frågan som "Hur vita kommer de vara efter hultsfred" och "varför inte vänta till efter" men äsch, jag ska ha dom nu! Sedan blir det nog en middag på stan eftersom vi tydligen skulle grilla ikväll hemma i huset.

Senare ikväll drar jag vidare till Emelies lägenhet där Katrin och Isabell väntar med vin i handen förmodar jag. Blir väl kanske en lugn utgång. Jag känner att jag måste ta det lite lugnt nu innan Hultsfred, ladda krafterna som sagt. Morgondagen innebär tripp till Lidhult för att packa bil och sova över där för att sedan kl 12.00 dagen därpå brumma iväg och möta upp alla som ska samåka till Hultsfred och vet ni vad? SEN SKA JAG VARA FULL EN HEL VECKA. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0