What to eat?

Varför är det så jobbigt att ha så lite pengar, att inte veta vad man ska orka laga till idag? Jag vill inte äta mer pasta denna veckan för då kanske min mage vänder sig ut och in och bestämmer sig för att börja strejka. Precis varit över hos Emelie och hämtat min student tröja, saknade den stora gosiga super "braiga" blå myströja! Den ska flyga på ikväll då jag ska över till grannen o glo på film =) Hiho.
Jag och frida har precis städat min o sabbes lägenhet, då faktiskt hon också hjälper till att stöka ner här! =) Snart ska vi väl komma på vad som ska stå på menyn då ingen av oss äger mer än 10 kr. Hmm.. det kan bli svårt detta.

Vaknade idag av första ringningen på mobilen och gick faktiskt upp direkt,. Skönt att inte vara så trött. Tog på mig, packade väskan åt en macka och drog till gymmet med malin o josse! Idag gymmade vi och simmade, härligt. Imorgon blir det galet tidigt då jag faktiskt ska äta med mamma på stan sen. Så kondition kl 9 eller vattengympa om vi har tur!

För övrigt har jag frida och malin spenderat hela dagen hos josse där vi ätit, snackat och glott på film =)=)



  

Här tillbringar jag mina förmiddagar! =) 

Kommentarer
Postat av: Martin.

Svar på ditt inlägg - det kan jag förstå, är allt bra annars så då ;) det ser lite illa ut på matfronten för er, stackare :P

2009-01-21 @ 17:55:39
URL: http://brandto.blogg.se/
Postat av: Martin

Heh jo skit bra med mig tack. just lagat lite mat ;)oh om jag har, vad vill ni ha ska vi se om jag kan laga till ngt gott ;) Ja jag ska me ta och sätta mig och kika på matchen.

2009-01-21 @ 18:57:10
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0