Morr'n

God morgon allihopa!

Nu har jag vaknat, eller egentligen skulle jag ha tränat i morse men jag vaknade med galet ont i halsen så jag hoppade dagens träning och förmodligen morgondagens också. Synd, för det är kul att träna, däremot har jag träningsvärk i magen. Det var så längesen jag tränade magen innan igår så det är nog inte särskillt konstigt.

Om 45 min ska jag möta mamma på stan för att luncha, det ska bli gottigottgott! Snart ska jag kolla min lönespec, vet inte riktigt om jag vågar eller ej. Hoppas det blir mer än vad man förväntar sig i alla fall. Snälla rara!

Kanske hinner slänga in en dagens innan jag kilar och fan! Jag måste boka tvätttid!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0