Minus 6000 på kontot

Hurra! Jag bara älskar att betala räkningar ska ni veta! Fyfan vad det är kul att se när pengarna bara försvinner bort. Finns nog inget som intresserar mig mer. ÅåÅh, förstår inte hur jag ska klara av att bo kvar här, men nu jävlar. Har sökt jobb hela dagen men inte fan finns det något så det så! Skit stad! Så nu blir det snart tillbaka till donken för att slava, men tro mig... hamnar jag där ska jag söka nytt jobb under tiden så sant som det är sagt!

Ge mig en härlig lön och en solresa så jag kan bli bruuuun. Snart kommer jag hoppa in i ett cancerakvarium och sola om det ska va så. Även om jag hatar det mer än någonting annat, det är löjligt och det är fejk! USH!

De skäggiga gubbarna på tvn verkar det gå bra för. Ja då pratar vi om handboll, om sverige och helt plötsligt stod det 20 lika. Så bra var vi visst inte. Ush och suck för svensk idrott!

Jag bara älskar att jag ska hämta min pappa i Köpenhamn imorgon bitti, HURRA! Den vägen måste vara den bästa och absolut roligaste som finns att köra. Finns ju i princip ingenting att titta på. Väg, väg, bil, lastbil, gul-bil, träd, åker,åker,åker.... ooh en bro också! Fyfan för den vägen. Tycker de ska uppfinna sånna snabba tåg som de har i Kina, 500 km/h.. det hade varit något!

Nähä, hungrig igen... vafan har jag mask eller vad är det med mig? Är ju alltid hungrig!
PS! Frida sitter och sjunger "tommy tycker om mig" skit fult, hon borde inte bli sångerska

Kommentarer
Postat av: frida svensson

jag sjunger visst fint snacka inte :(

2009-01-28 @ 11:17:47
Postat av: Anonym

lite sur i äpplamoset idag mattan?

kom hit så ska jag pyssla om dig dö

2009-01-28 @ 14:02:32
URL: http://isssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0