Ush o fy o tvi o blä

Jepp, go mat har jag gjort i alla fall. Kotlett, ris och god sås tillsammans med 1/4 grönsaker! Mumma vad gott det blev. Snart kommer Malin igen då hon har hämtat ut sina sandaler. Gud vad jag längtar till Oslo nu, vill bara komma bort.

Hah! Satt precis och tittade på en patetisk killes ansiktsbok, måste säga att jag hatar nog han mer än jag hatat någon annan någonsin! Du äcklar mig och jag förstår inte ens hur jag har kunnat titta på dig ditt jävla svin.. hoppas för all del att jag slipper se dig mer.....emil, det är nästan så man blir glad över vad som faktiskt hände på Hultsfred hah. Tänk att man kan vara så dum i huvudet och faktiskt inte lita på vad sina kompisar säger och det roliga är att de hela tiden hade rätt...

På tal om hultsfred, ska ju självklart dit i år igen, men inte fan med idioten. I år ska jag dra med kompisar som betyder! =) Emelie ska med i år igen, spikat och klart. Om ni vill se bandsläppen som kommer ut lite då och då så kolla in www.rockparty.se där finns alla band som ännu är klara, bland annat the killers! =)=) woooho!

Gul utan sol


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra mattan! Ut med det bara! Fjallraven ska minsann utrotas!!!!!!!

2009-02-06 @ 20:49:13
Postat av: Anonym

kärlek förblindar en ibland. det är hemskt...



ringer dig snart

2009-02-07 @ 16:13:35
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0