Oslo och på väg hem igen

Goddag

Måste säga att jag har hade en kanondag i Oslo igår förutom att dt var fan så mkt kallare än vad jag hade väntat mig. 9 minus grader. Men då måste jag ju säga att om vi flyttar dit så har man 20 min med tunnelbana som kostar (24 kr) till närmsta skidanläggning, fyfan här ska det åkas kan jag sägA!!!!
Vi tittade på en lägenhet igår som låg i Manglerud, 7 km ifrån stan, det kändes lite väl långt för oss så vi tackar nog nej till den. De andra 2 vi skulle titta på låg på ett ställe som hette grönland. Både lizen och jennie hade varnat oss för det stället så lägenheterna såg fina ut så vi bestämde oss för att titta på dom iallafall. väl framme i grönland haha så var det 1000 ggr värre än andersberg. nejtack vi gick till donken och åt sen sket  vi i dom. Knivmord, skottlossningar och våldtäkter kan jag vara utan..

Men... så till det bästa. Igår när vi gick genom stan hem till jennie.. åÅÅÅÅh kalas mysigt var det. Är helt kär i hela denna stad. Så ber'ttade jennie att hon ringt till sin hyresvärd, eftersom hon känner henne och frågat om det inte finns något ledigt boende. Och jepp ovanför jennie och dom ska snart några flytta ut. Gud vad skönt. Vi fick komma och titta på den igår. och jag sägr bara FYFAN VAD FIN DEN VAR
2 vånings, 2 stora sovrum, diskmaskin, hela taket var i glas! havsutsikt, allt var vitt och det var skit fint!! kostar 15.000 men det ska väl gå hur bra som helst, 5 tusen var? ingenting ju :P Så det blir nog förmodligen att vi tar den. ett extra plus var ju alltid att det bodde jätte mkt svenska ungdomar i lägenhetshuset =)=)=)

WEI OSLO här kommer vi =)=) ÄLSKAR STADEN REDAN! men nästa gång ska jag ha min röda jacka ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Inte 5000 längre ;D

2009-02-05 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0