Lämna igen

Japp den första bär det av till Oslo och därför hade det varit skitbra om jag kunde få tillbaka alla kläder och skor som jag har lånat ut till människor. Har även något som inte är mitt här hemma men jag meddelar de personerna innan jag åker såklart! =) Det jag för tillfället kommer på är:

- Klackarskor, hos emelie
- Klackarskor, hos Petra
- Beigh jacka, hos emelie
- Om ni har något mer så säg till, hade varit skönt att ha allt klart när man ska åka !

Nu sitter jag och sabbe och tittar på Beck, Gamen. Spännande även fast jag redan har sett den flera gånger och vet vad som kommer att hända. Vad har man åstadkommit idag? Ingenting, jag har varit i Lidhult och åkt längdskidor, haha. Fatta vad skönt i solen? Jag hade nog inte åkt längdskidor sen jag var runt 12 år tror jag. Tokjobbigt, kommer säkert ha träningsvärk imorgon! Har städat upp alla mina saker nu i lägenheten, packat lite och diskat upp diskberget så det så!

Matilda in action 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0