Hemmamys med Malin

Tjo!

Nu var precis tjejen här och tittade på lägenheten. Hon verkade väl inte jätte intresserad om man säger så, det var en sån där speciell tjej som inte gillade valv, hah! och ja allt sånt dära. Ajja skit samma på henne vettja.

Ikväll blir det myspys med Malin, vi ska dippa grönsaker och titta på let's dance! Hoppas det är någon som är bra på att dansa ikväll när till och med jag ska titta! Snart tror jag att jag ska göra mig en kotlett med ris och sås. Kan nog bli gott! Har väldigt städat och fint här i lägenheten just nu, tacka hon som kom och tittade annars hade det sett ut som fan nu.

För övrigt så passade jag på att slänga in en tvätt nu när jag ändå ska vara hemma hela kvällen, jag menar? En tvätt är ju alltid bra att ha tvättat.

Här kommer även en dagens!




Skinnjacka - Flash
Jeans - Gina tricot
Skor - converse USA
Skinnväska - Accent
Linne - Gina Tricot
Halsduk - Indiska
Randig tröja - H&M
Band i hår - H&M (old)

Från och med nu ska jag sluta platta mitt hår, det är faktiskt inte bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0