Guten morgen!

Ännu en härlig lördagsmorgon som hon precis sa på tvn. Härlig och härlig? Njaa är ju inte jätte fint väder ute. Menmen, jag har i alla fall fått i mig lite frukost och ska snart börja fixa i ordning mig. För idag ska jag och mamma gå en sväng på stan sen ska jag följa med henne hem och få lördagsmiddag. Ikväll är det även melodifestivalen vilket man ju självklart inte får missa. Så jag vet inte om jag följer med ut ikväll damer, är inte så sugen faktiskt.

Mycket till sömn? Njaa, sabbe kom insläpandes med en katt mitt i natten och kan ju inte påstå att de var särskillt tysta och när de väl går och lägger sig så snarkar båda två som ånglok! I med öronproppar sen var det ju lite bättre, förutom att de snarkade så högt så att det gick igenom öronpropparna. huh!

Spanade och testade en jeansväst igår på Gina och jag är sugen på att köpa en eftersom jag inte äger någon. Samtidigt säger mitt andra Matilda NEJ NEJ NEJ SPARA PENGARNA! Men som mitt lexikon från Oslo sa, du får ändå inget för 250 kr där. Haha, så varför ska jag Inte köpa den?

Idag ska vi även ringa till vår mäklare i Oslo. Ska väl ställa lite frågor och sådära. Fan vad gött att Jennie fixade den åt oss! Matilda är glaaaaaaaad! Och på tal om ingenting, vet ni hur snabbt det går när jag har lockigt hår och inte behöver platta det på morgonen? Man sparar ju tusentals minuter! =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ring mig och meddela direkt du pratat med henne!! :)

2009-02-07 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0