Söndag & nästan bakfull

Go kväll!

Helgen har varit super bra. Tillbringat största tiden tillsammans med Josse och Martin♥ här hemma i lägenheten faktiskt. Ibland kan det vara skönt med en vit helg.

Fredagen

På fredag morgonen kl 05.30 anlände Martin med buss till terminalen och jag satt där och väntade. (Man gör väl allt för den man tycker om? ) Därefter tog vi t-banan hem till lägenheten och därefter sov vi ett bra tag. Gick upp vid 10 och gick och handlade frukost. En hejdundrande frukost med yoggi, äggmackor, blåbärste och juice. Därefter tittade vi lite på film och gick sedan framåt kl 15 bort till Ikea bussen. Jag jobbade till 22.30 och sedan stod han där och väntade på mig när jag kom från jobbet =)
På kvällen tittade vi på Män som hatar kvinnor och den var verkligen kanon bra! Somnade ganska snabbt !

Lördagen

Igår vaknade vi runt 10 och gick upp och gjorde frukost, låg på soffan ett tag och tog sedan en lång promenad på stan och i alla affärer. Så nu har nog Martin sett allt i tjejernas värld vad det gäller kläder och mode! Haha. När vi kom hem lagade vi maträtten Heta räkor som råkar ha blivit min favoriträtt och nu mera kanske Josses också. På kvällen blev det filmen Rock'n rolla som var fantastiskt dålig!! Kollade även på Rånarna.

Söndagen

Idag vaknade vi av ett jävla skräll i lägenheten. Brandlarmet gick kl 07.30 på en söndag! Dessutom blir inte saken bättre pga att vi har brandsirenen inne i mitt sovrum. Jag trodde i princip att jag skulle bli döv. Så det var bara på med kläderna och ut i hallen. Josse kommer springandes ner för trappen och frågar vad det är frågan om. Det brinner svarar jag.. jaha okej säger hon då och rusar uppåt! hmm? vart ska du ropar jag, vi måste ju ut? Nä, men jag måste fan kissa först! xD Hahahha. Där stod hela lägenhetshuset, utanför och frös på söndagmorgonen. Annars har vi inte gjort mycket idag. Kollat tv, ätit sista ur fruktsalladen, varit ute och gått i 3 timmar och lämnat martin och josef på tåget =)

 

Älsklingen med älsklingsfluffet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0