Ikeas katalog är lös i landet, herregud!

Goddag! (för en gångs skull)

Idag släpptes ikea katalogen ut i hela norge, eller ja säkert över hela världen skulle jag tro. Detta resulterade i att det var sjukt mycket folk på både ikea, bussen och på motorvägen. Därmed var jag lagom glad över att jag arbetade i kantinan (personalmatsalen) och slapp tänka på alla kunder och kunde fokusera på de få kunder som arbetar på Ikea som vill ha lite mat. En härlig jäkla dag. Alla vart så glada på mig, god mat och en underbar frukost! Till råga på det så hade vi fått in nya jätte stora äppelkakor som smakade helt underbart! Det var liksom pricken över i:et. Jag trackade på både en och två personer med äppelkaka, men fick bra respons då de kom tillbaka och berättade hur otroligt goda de var !





Nu blir det film, Taken, tillsammans med Micke och Josse. Om 2 timmar sätter sig älsklingen på bussen! Snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi kul o höra =)=)

2009-08-14 @ 20:52:26
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0