Här var det kräftskiva

God kväll!

Jaha, då var man hemma i Oslo igen.. alltid lika tråkigt att åka ifrån honom och alltid lika roligt att få stå vid bussen och vänta på att han ska hoppa av och krama om mig!
Har haft en helt underbar helg tillsammans med Martin, hans syster och deras kompisar. I fredags kom jag vid 16 tiden, då åkte vi och handlade, köpte pizza och mös hela kvällen. Just det! Vi var och tittade på danne när han spelade match också, det var mys! Bubbelbad med ljus och massa film med chips och dip bestod resterande kvällen av.
Igår vaknade vi av alarmet jag satt i smyg på kvällen och vi begav oss till ikea för att titta lite och handla lite också! Jag älskar verkligen Ikea, sen inhandlade jag en väst och en sjal också. Älsklingen köpte världens snyggaste luvtröja! =)

Kommer väl bilder så fort min dator kan agera som en normal dator skulle gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0