be somebody

Då var det måndag igen. Huh..

Måndagar är alltid förjävliga på Ikea. Eftersom det var söndag igår och det var stängt bestämmer sig alla idioter till kunder att åka till Ikea på måndagen, även om det är jätte fint väder. Som tur är så ska jag sitta i kassan vid sweden-shopen vilket är väldigt soft om jag får säga det själv.

Helgen har varit helt underbar.

♥ Martin kom på fredag morgon kl 06.00 då jag hämtade honom vid busscentralen
Jobbade fredag 13-21
♥  Kom hem 22.00 och då hade Martin & Micke gjort jätte mysigt med ljus och mat :) (även smoothie)
♥ Lördag morgon jobb 08-16, sedan hem och chilla..
♥  Festa på kvällen med alla grannarna :)
♥  Söndag, slappa på soffan hela dagen
♥  Söndag kväll - spelade faktiskt lite fotboll med micke & josse! (fyfan vad kuuul)


På lördag ska jag på kräftskiva = ska till stan och leta upp något snyggt att ha på mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig så....

2009-08-17 @ 12:55:07
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig så...

2009-08-17 @ 12:55:53
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0