Strumpisar

God morgon igen!

Idag vettitusan vad man ska åstadkomma för något. Har smsat jobbet och skrivit att jag kan jobba och att de ska höra av sig om de vill att jag ska jobba. Föresten hade jag visst fått lön därifrån med nu, så helt plötsligt hade jag lite cash på kontot. Förutom att jag inte har något kort så jag inte kan få ut några pengar! Funderar på att dra ner till Aker Brygge och köpa mig ett par strumpbyxor, för det är något jag verkligen skulle behöva. Mina catwoman-leggins har jag "försvunnit" i flytten, konstigt att de var i lägenheten precis innan jag flyttade och vipps så var dom inte där längre.. hm? likaså mitt armband som jag köpt på Gina och min Make up store highliter.. trött blir man
Tror jag ska köpa ett par speciella stumpisar, kanske sånna som Elin Kling äger, de är rätt coola. Även fast man ser ut lite som en Zebra.

Emelie, din tröja.. jag glömde ju lämna tillbaka den, men den är hos mamma & pappa. Jag ska be mamma tvätta den så du kan hämta den sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0