Snälla Ikea...

Jaha då har man kommit hem igen. Jag kom till Ikea vid klockan kvart i 2 och skulle vara där 3. Hm? Jo jag gick runt och strosade lite inne på affären och helt plötsligt fattade jag inte hur jag skulle komma ut? Jag gick vilse i säkert 15 min tills jag orkade fråga en i personalen hur man kom till utgången. Jaha då var man tvungen att ta en lång trapp ner och där var ju också alla prylar som man gillar att titta på, så som: tavlor, mattor, lampor osv. Till slut hittade jag upp till restauranten där jag skulle träffa personen för intervju. Jag gick till köket och någon följde mig in till personalmatsalen som var STOR. Den var inte sådär pytteliten utan mer som en stor restaurant. Haha, där satt hur många som helst och vipps som hamnade jag vid ett bord med 8 andra som också skulle på intervju, jag var altså inte ensam... suck.
Vi fick komma in i ett rum, träffa alla "chefer", "skiftledare" för restauranten. De hade genomgång för alla angående Ikea och vipps så visste jag att på Ikea Slependern säljs det 5000 korvar per dag, det är inte illa!
Hej hopp sen satt jag inne på intervju med underchefen och en teamleder. Kul var det faktiskt, de var riktigt trevliga. Så nu hoppas jag på det bästa men vi skrattade en hel del under intervjun och de verkade förstå mig bra. Hoppas hoppas. Det är 10 jobb som ska ut i restaurangen och det är 30 som får komma på intervju. 4 som får börja nästan omgående och jag vill vill vill vara en av dom! =)

Snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0