Nytt i garderoben!

Tjenixen!

Vaknat upp ur min djupa sömn i soffan, råkade visst somna till Rosings programmet, så bra var det!
Gårdagen bjöd upp till mycket roligt, stan med mamma där jag fick med mig ett par jeansleggins hem! Kanoners. Sedan en sväng upp till Frida och hennes otroligt härliga balkong! Skulle tippa på 25 grader i solen där! Därefter träffade vi Emelie, Gäddan och Linda i parken. Där låg vi och drack lite brus tills vi åkte vidare till Emelie och grillade! Det var ju lätt det godaste jag ätit i år. Mums för grillat kött och potatissallad och överallt runtomkring luktade det grillat. Jag älskade den doften, då är det sommar! Vi träffade Emelies kompis (som var en aningen på...senare) hm, inte ok. Och hans kompisar fick vi följa med på förfest ovanför Tretton. Fin lägenhet, där satt vi och snackade, spelade spel osv tills klockan slog 23 tror jag. En sväng ner till uteserveringen och sedan vidare till Valentine och tre hjärtan. Det sistnämnda var nog lätt det bästa jag varit på i Hstd, så nu för tiden när jag kommer hem blir det endast där jag ska befinna mig!

Funderar över att baka, jo nu ska jag ta tag i det och baka något riktigt gott!




Super sköna

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter underbart!! när åker du hem?

2009-04-05 @ 17:23:51
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0