Marley and me

God morgon alla svenska läsare!

Idag vaknade jag upp precis innan 12, hoppsan det var ju inte direkt vad man hade planerat. Jag antar att det är den där hostmedicinen som gör susen. Man sover som en stock. Linus sover fortfarande och inte hade han väl tänkt att stiga upp verkar det som.

Jag själv har passat på att titta färdigt på filmen som Frida tipsade mig om Marley and me. Hon berättade innan att det var en jätte bra film och att hon hade gråtit jätte mycket under filmen. Jag säger då det. När jag kom in på sista kvarten så började såklart jag och gråta och det var ju inte lite man grät. Är man djurälskare eller hundälskare går det liksom inte hålla tårarna borta. Det var helt omöjligt. Så för alla hundvänner så tycker jag ni borde se den, för den är riktigt bra och rolig, men så i slutet jätte sorglig. Filmen finns inte ute än, så det är bara att tanka ner den!

Nu har jag börjat med mina tabletter mot min förkylning, så i 8 dagar framåt blir det piller! Mumsfilibabba eller inte.

Har lovat att jag ska försöka bli bättre på dagens och att fotografera lite mer här uppe! Men idag är det toktrist väder här och jag antar att Hstd har sol och över 20 grader säkert.. suck






Åh söta hundskrälle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0