Kycklingvingar

Gissa vad? Min otroligt snälla mamma kom med ett så bra förslag idag, nämligen att vi skulle gå och äta på Harrys och inte tackar man nej till sådana härligheter inte sant! Så där satt vi och åt en bra stund tills det kändes som om jag skulle kunna spy upp allt som jag just slukat. Därefter hyrde vi 3 filmer och sen jag gick ut och gick med hunden!
 
Äsch nu vill jag ha HULTSFRED! Måste fan köpa biljett snart hiho...
Kom precis fram till att jag båda åren på hultan haft med mig luftmadrass men aldrig ens packat upp den, så i år - ingen luftmadrass!












Glöm allt vad hygien heter
Glöm vattentoaletter
Glöm sminket i tältet
Glöm dina klackarskor hemma
Glöm finkläderna & ta fram trashet
Glöm inte tygskorna
Och glöm för all del inte pengar och Öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0