Jobbar INNE HELA DAGEN! hurra...

Tjenarmoss!

Ush, nu har jag kommit hem från jobbet. Snacka om att det suger att arbeta inne när det är typ 1000 grader ute! Jag verkligen hatar det. Linus och Malin har legat och gottat sig hela dagen uppe på takterassen och är knallröda. Det vill jag också vara baskemej! Typiskt.. självklart ska man jobba imorgon också, det är ju så himla elakt att just jag ska få jobba när det är så fint väder? Ska jag behöva gå runt och vara vit hela sommaren då eller? Gillar inte alls det här.

Ikväll ? Ja vad händer ikväll? Mötte grannarna i hissen, tydligen tyckte de att jag skulle festa, men själva var de inte så sugna efter igår.. Hah, så dålig stil! Men men, det blir nog inge bira för mig ikväll inte. Upp tidigt imorgon med. Nu har josse slutat jobbet och snart kommer hon väl hem och vräker i sig all sin mat som finns i kylskåpet :)

Jag ville ju haft en födelsedagsklänning när jag fyller år, men tror ni att jag har råd med en sån? Icke sa nicke.. Måste se imorgon om det finns ngn dricks till mig att plocka ut, om så är fallet ska jag baskemej gå och köpa en klänning! För det förtjänar jag faktiskt.. jag fyller ju faktiskt 20?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0