Ikea Slependern

Japp idag klockan 3 gäller det att vara på sitt bästa humör, jag ska fan ha det jobbet! Jag ska göra allt som står i min makt för att få det. Äh, hoppas gör man ju i alla fall. Kanske blir det jag som står och serverar 200000 köttbullar per dag! Men jag tror det jobbet skulle passa mig perfekt, så vi hoppas på det bästa. Ett litet plus är ju alltid att jag älskar Ikea och alla deras saker. Så otroligt mysigt att strosa omkring där med familjen eller bara med vänner. Har hört att det är väldigt många svenskar som jobbar där, så nu hoppas vi på en till: Matilda Näslund!!

Lycka till, till mig själv!





Varför får man alltid nästan 20 köttbullar var på Ikea? Jag blir mätt på ungefär 4 st?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt måltid för mig med andra ord ;D

2009-04-22 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0