Halmstad på kartan

Välkommen hem till mitt gamla hem!

Då vart man hemma igen, hos mor och far, men inte var det någon far hemma. Nixpix som vanligt så befinner han sig i USA och kommer inte hem förens på Torsdag så mamma blev väl glad att hon fick lite sällskap antar jag! =)
Hemresan gick bra, dock segt som attans men vad hade man egentligen förväntat sig? Bella och /co åkte med samma buss och lyckades faktiskt somna tror jag! Varken jag eller Linus sov en blund. Vi sysselsatte oss med andra saker, dvs.. vi kollade på Twilight (jag envisades!) och även Björnbröder, den hade jag aldrig sett.. hm bra film! Sedan så kollade vi lite klipp på youtube och så vidare, det där gamla vanliga ni vet. (Bloggar, facebook, bilddagboken m.m.)

När jag kom hem fick jag kyckling och potatissallad, mumsfilibabba! Mycket gott! Imorgon ska jag och mamma ut och gå med vovven (som blev överlycklig när jag kom hem!) vid havet och sedan ska vi ta en tripp till stan. På eftermiddagen hade jag tänkt hälsa på en mycket bakfull Frida om jag själv får välja. Haha sedan framåt kvällen blir det grillmys med de bästa. Hoppas på att Issa älsklingen ska komma också, men förstår att det kan bli lite svårt..

Fint väder här imorgon med sägs det och min mamma är tusan redan brun i ansiktet! Helt sjukt ju! =)

Ibland är det skönt att vara hemma igen, även om jag Älskar Oslo!

Kommentarer
Postat av: frida svensson

haha du e go.. jag kommer inte va ett dugg bakfull bara så du vet:D

2009-04-04 @ 01:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0