Fråga Olle

Morsning korsning !

Då har man ätit ännu en frukost och jag tycker att jag är nog bland de bästa på att komma ihåg saker till frukosten. Jo just det, jag äter ett stort vitaminpiller som är enbart framställt för kvinnor, samt en järntablett varje morgon. Det gör att jag inte blir så trött som jag egentligen skulle varit.
För ca 2 år sedan hade jag jätte mycket järnbrist, vilket är väldigt vanligt hos tjejer/kvinnor. Doktorn förstod inte ens hur jag orkade vara vaken om dagarna, sån brist på järn hade jag. Och eftersom jag varit väldigt trött på senaste tiden är det nog bäst jag börjar med mina järntabletter igen.

Ringde till Grefsenkollen och han skulle se om de behövde folk nu de 3 sista dagarna, annars åker jag nog hem imorgon. Om jag får jobb så åker jag förmodligen på måndag!

Nu ska jag och Linus titta på Fråga Olle på datorn, jag älskar webbtv. Speciellt när det är på SVENSKA! =)

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0