Förlåt men man blir ju galen

Idag var jag med mamma på maxi. När jag ska backa ut bilen står det en annan bil jämte och ska ta vår parkeringsplats sen. När vi kör kommer det en jäkla "utlänning" och bara kör rätt in där damen står så fint och väntar. Hon blir ju såklart tokig och börja tuta och mannen i bilen bara pekar finger! Ush så gör man inte mot gamla damer, hon kanske hade jätte ont i benen eller vad som helst, lär dig lite folkvett din jävla idiot. Trött man blir på sånna!!!!

Haft en bra kväll hos min äsklings Emelie <3
Förrätt, varmrätt och efterrätt. Gotte men sen fick jag allt bege mig hemåt, det är ju en dag imorgon också.

Nu ska jag hoppa i säng, som sagt... en dag imorgon också

Kommentarer
Postat av: Milie

hihi du e alltid välkommen här gumman!! :D

2009-04-09 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0