Förbannade skitstövel

  • Fick jobb på dagis i morse (dagsjobb altså) kanon tänkte jag och hoppade i kläderna och kilade iväg snabbt som attans. När jag är på väg kommer jag på att jag inte kan köpa någon biljett men har ändå frågat tidigare om man kan åka på månadskortet och ja, det skulle man tydligen kunna! Tydligen INTE. ! När jag väl sitter där kommer en konduktör (skitstövel )och ber om att få se biljett, javisst och vipps så fick man böter på 900 kr. Dock sa hon att eftersom han gubben sa att jag kunde åka på det kanske jag inte behöver betala och det säger jag då! icke sa nicke.
  • På dagiset var det roligt! Vi har varit ute hela dagen i solen och varit på "tur". Alltså var vi på en ridskola där de hade massvis med djur. Åsnor, hästar, hundar, getter, höns m.m. Barnen tyckte det var jätte kul och interssant även fast de bara var sånna småttingar på 0-3 år. Söööta!
  • Imorgon blir det dagisjobbet igen! Det var ju i alla fall en sak som var bra. 08.30 till 16.30 imorgon! På lördag blir det Grefsenkollen samt även på söndag. Kunde fått jobba där imorgon lunch också men det går ju inte.
  • Nu ska jag snart ut och springa med mig själv. Det var så skönt igår så jag måste ta tag i det.
  • För övrigt : Så fungerar inte vår tvättmaskin som vi fick av grannarna, haha ! Typsikt...


 

Murmeldjur är ett fint djur, ikke sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0