You are a blue eyed boy with a wierd smile

Jaha, tillräckligt trött för att inte orka springa och sparka på en boll idag också. Förstår inte vad det är med mig men det känns så jävla tråkigt när jag väl kommer hem och vill inte åka dit. Innan har jag inte hunnit och idag känner jag mig som den mest oladdade fotbollsbruden i världshistorien! Jag ska åka till gymmet med Hanna och simma & basta istället! =) Det kan ju bli mycket mer än kul och jobbigt. Känner för en äppelpaj också egentligen men man får väl se.

Det blir inget åre v.5, ännu bättre! Det blir istället veckan över NYÅR! Tänk er att fira nyår med endast barndomskompisar, en lite skara på 9 pers och Matilda är enda tjejen, känner mig lite smått utsatt. Men jag ska nog allt dra dit Frida och hennes kompisar så vi får fira ihop i och med att hon ska jobba där uppe nu! =) (glad för din skull!)

Imorgon funderar jag på att supa svartkeppan på jobbet under bordet, hade varit jätte kul! =) Då hade man haft något att prata om på Måndag! Han sa ju att han skulle bli full så, vad vet jag.. bjuder man så kan man väl inte säga nej? :P


Matilda/- Åker alltid hem med ett leende på läpparna, konstigt.

Kommentarer
Postat av: frida

låter otroligt bra! vilket nyår det kommer att bli snäckan!

2008-09-04 @ 17:44:46
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0