Varför har ALDRIG jag någon tur?

Såklart, inte fan fick jag någon lägenhet. Jag som verkligen trodde att jag skulle få den. Men icke sa nicke, tack vare att det var mamma och pappa som stått i kö och jag var över 18! Jävla fan också, gillade verkligen den...
Ska väl söka i tidningen, fick det som tips av en kille på jobbet som fick lägenhet förra månaden genom det viset. Menmen, truckkort har jag nu i alla fall upp till 10 TON. Men hade dock mycket hellre haft en lägenhet än ett sketet truckkort.... fan.
Vi fick sluta tidigt på truckutbildningen idag, redan runt kl 11. Så idag har jag sprungit runt på stan och shoppat lite.. Här kommer lite pics! Men har även lagt undan en grå jacka till imorgon =)=)


♥ Ny halsduk i favoritfärgen!
♥ Ny lång grå stickad tröja (världsskön!)
♥ Nya Skor! =) Såå sköna & halva priset!










        

Varför kan aldrig jag få ha någon tur? =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju en till lägenhet på fågelvägen såg jag!

har du kollat in den också? PUSS

2008-09-23 @ 17:36:57
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0