Tröjan som jag längtat efter!

I lördags på stan träffade jag Sandra från fotbollen och hon kom bärandes på världens snyggaste Adidas tröja, just en sådan som jag har velat ha i flera år! Den är röd och vit med lite spex, gillade den så mycket så bestämde mig för att gå in och köpa den idag, men icke sa nicke! Då hade dem bara fått in en av varje storlek och självklart var min storlek slut. Lyckliga Matilda som jag är hittade jag den på internet och beställde hem den direkt. =)
Snart kommer mammas damer och ska äta middag här och jag får vara med och lyssna på skvaller! Woho, kan dock behöva lite mat i magen, har inte  ätit på hela dagen! En macka och ett glas c-vitamin har jag fått i mig, samt 3 koppar cacao cream (Älskar jobbets kaffemaskin!). Tänk er chokladmjölk med vispad grädde och riktig cholad, that´s it!




   


Vad tycker ni om mitt kommande köp? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0