TOKSNYGGA

Äntligen har jag hämtat cykeln och slängt runt på stan, tagit ut pengar, köpt vaniljsås till imorgon osv :) Hoppas dom blir nöjda med min äppelpaj, man skulle ju kunna ha så att man gör något gott till varje fredag ! Det hade varit alldeles för bra nästan!

Imorgon slutar jag redan vid 15.00, dock ska jag vara på middag hos sabbe klockan 17. Det blir stressigt som vanligt, men imorgon får jag hålla mig en aningen nykter tror jag. Ska nämligen jobba kl 7 på lördag morgonen och det är min tur att köra eftersom mathias körde sist. Menmen 4 timmars jobb ska jag väl klara.






TOKSNYGGA!

Nu ska jag hoppa ner i sängen, som sagt som anton sa precis: "Nu är det bara 7,5 h till instämpling" fick panik och kom fram till att jag måste sova nu! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt det blir det lilla extra som behövs ! haha =)

2008-09-26 @ 16:02:15
Postat av: julia

jag som skrev, höhö!

2008-09-26 @ 16:02:44
URL: http://letsgowild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0