Tips!

Det händer att jag tipsar om vissa saker ibland. Idag blir det min rough som jag faktiskt köpte på G-kås. Men tro nu inte att det är någon skit som inte funkar utan det är faktiskt så att g-kås säljer Nouba smink till reducerat pris, 100 kr mindre på de flesta artiklar. (Vill dock säga att de har ju inte alls allt smink som tex finns på Kicks! men en hel del finns det!) Jag köpte mitt rough där för 150 kr vill jag säga. Jag har för mig det i alla fall och det är ett av de bästa sminkköp jag gjort. Den sitter kanon och helt rätt färg, lite guld/brunt/rött/rosa! Dvs helt perfekt. Nummer 44 blushon bubble är det! Den är dessutom inte sådär platt ut som den ser ut att vara på bilen utan mer som en "kula" vilket gör att den varar hur länge som helst.




   


Nu - Sängen, tv & sedan sova!


Kommentarer
Postat av: emma

Oooh, va fint de va!

2008-09-02 @ 16:08:32
URL: http://emmagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0