The notebook & sex and the city filmen

Godkväll så att säga!

Äntligen hemma från jobbet men idag har jag skrattat så jag nästan fått magknip, helt galet vad mycket kul vi kan komma på vid min avdelning, nästan konstigt mycket. Skönt folk att skratta med och det blir bara värre och värre. Idag var det bara några sekunder från att min chokladmjölk flög ur munnen på mig för jag började skratta så hysteriskt. Vill vara på reken alltid, fast på måndag och tisdag ska jag ta truckkort och det ska bli kul =) Gratis är bra!
För övrigt träffade jag Sabbe igår, brun kan man säga att hon var. Liknade mer en pepparkaka än en vanlig människa! Menmen, de hade haft det bra när de var iväg i alla fall! Härligt. På fredag ska jag och mamma åka och titta på en lägenhet och jag bara hoppas hoppas hoppas vi inte ligger sist i kön för att få säga ja till den!
Tittade även på Sex and the city filmen igår kväll eftersom jag laddade hem den för några dagar sedan och jag måste säga att den var riktigt bra! Samtidigt har jag också kollat på världens bästa kärleksfilm, man bara vill vill vill bli så kära som de är i filmen. The notebook heter filmen och rekomenderas starkt! Var nära på att börja gråta flera gånger och då måste jag också säga att jag nästan aldrig har gråtit till en film. Eller jo någon gång kanske, till lejonkungen när jag var liten och såklart det här extrem home makeover, brukar ni också gråta till det? Har hört att det är många som fäller en tår till det programmet. Nu ska jag börja på en ny film : P.S. I love you. Återkommer om den är bra eller dålig!

Pooouss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ps I love you, boken är mycket bättre! Se inte filmen om du läst boken. Ett tips :)

2008-09-17 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0