Stressiga Fredag!

Jobb jobb jobb och åter jobb säger jag bara. Aldrig får man vara ledig. Måndag - lördag 07-16 varje dag hurra! Jag har snart inget liv kvar. Men lönespecen kom idag från Assist där jag bara jobbat en vecka förra månaden och jippi vad pengar man kommer få! 2 veckor från Kalmar, 1 vecka från Assist och ca 2000 kr från Donken, ja som ni kanske förstår så blir det en hel del :) Men pengar behövs alltid, speciellt nu när jag har tänkt att flytta. Måste köpa lite nytt då ju! =) Och kanske man skulle kunna ta och unna sig en ny plattång för 2000 kr? hade varit najs asså.

Nu ska jag snart iväg med mamma och titta på en lägenhet som jag så gärna vill ha (tror jag?). Vill i alla fall flytta nu, men det var visst inte inflyttning förens första januari, men det kan man väl överleva kanske. Ikväll blir det nog lugnt, kanske skulle följa med sabbe, marc och martin o dom till harrys och käka men får se hur det slutar eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Klockan halv 7 kommer Mathias och hans (grymt snygga kompis! haha) och hämtar mig utmed väg 25 för att i 8 timmar jobba röven av oss (not!) Lördagar är bäst :) Låååånga raster och mycket tjat.

Snälla gud säg att jag får lägenheten! Jag vill så gärna och jag tycker jag är värd den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0