Refrängen i billy idol - I don't need a gun

Härlig text i den låten, för att inte tala om refrängen, den gör mig på ett vi så himla galet glad och på ett annat vis så fundersam och konstig.. du vet ju varför.. jag tänker fortfarande, saknar fortfarande och hoppas fortfarande.
För er som inte lyssnat på låten, ta genast och ladda ner den!

Hade tänkt gå ut och gå med hunden en sväng nu så kan man titta lite på Idol sen om man orkar, om det går idag? Har inte så bra koll längre. För övrigt så kom min underbara tröja på posten och det var tur att jag fick den i stor storlek, var först lite nervös över att den skulle vara på tok förstor men icke! Den satt som en smäck och nu ska den på och min vita hängmössa från H&M ska också på, samt vantar och halsduk - Hösten är kommen! Ett säkert tecken på att hösten har kommit är att jag har fått min vinterjacka från jobbet. Hmm, ja då måste det ju vara vinter snart också va? Vem ska vara min lilla tomtenisse i år då? Vem ska baka pepparkakor och baka julgodis med mig i år? Efter alla dessa kärleksfilmer jag tittar på ensam blir jag helt tokig. Varför kan inte jag få träffa någon som han i the notebook? VA! En sån kille borde ju helt klart alla ha! :)

Nej nu är det dags att kila ut lite, hunden kissar väl snart i pälsen. Föresten, P.S. I love you var helt okej, ganska bra men lite konstig ibland. Tittade på hela vilket brukar innebära att den får 3/5 blad från matilda!

over and soon out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0