NYÅR 08/09

Nu har jag börjat längta och jag vet hur snabbt det går till dagen kommer då vi ska sätta oss i bilarna och bila upp till Åre. Jag och 8 killar, barndomsvänner! Fan vad jag älskar det, killar bråkar aldrig med varandra, tjaffsar aldrig och gnäller aldrig (oftast inte om skit i alla fall) så det är perfekt. Jag trivs som fisken i vattnet med dom! Idag ska dom hem till Jimmy och boka resan, härligt må jag säga! Då är det klart och JAG Matilda Näslund ska följa med i år igen! Den eviga tjejen som alltid hänkar skidresor! 16.000 för stugan över nyår, men det kan man väl unna sig tycker jag.. bästa nyåret någonsin? Dessutom är det inga pengar nu när man jobbar som vi ska betala. Vet att det är mycket bilder nu men satt och titade igenom ALLA årebilder från i år, här kommer lite smakprov! =) ENJOY!




Jag innan utgång med mitt härliga länsförsäkringar- skärp som alla på krogen diggade :) Hemmagjort av robban till mig!


after after ski before party. 

After Afterski before pardi
Jacke med gips! =P


 

Utsikten från stugan
Roban med min goda drink jag gjorde (i år ska den blandas igen, fantan finns bara där uppe!)


studentveckan vi var där 

Bygget - studentveckan var vi ju där sist ;)
Stanna för en cider o korv i backen!


 

Backen i väntan på jacke x2




Samma stuga i År! LOVELOVELOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0