Lasagne!

Muskulösa killar?
Idag har dagen varit precis som alla andra fast väldigt snabbt passerade den måste jag säga. Jag och Mathias har rekat hela dagen och haha nu har han gått och trott att jag tycker muskulösa killar är skit snygga (fast egentligen, vad är det för fel på dom). Just bara för att han är jätte biffig och gjord av muskler och jag alltid försöker "likna" honom när jag går. Kommer dock inte ens i närheten av hur han ser ut men det är ganska kul. Jag försöker blåsa upp mig så mycket som det går, men luften går ganska snabbt ur igen. Kulkul, det är roligare i verkligheten! =)

Lasagne
Blev så otroligt sugen på lasagne idag när en jobbarkompis satt och åt det så jag måste nog göra det ikväll. Ja, sånt är kul. Jag tycker om att laga mat och lasagne är faktiskt en av mina favoriträtter! Hoppas den smakar, ska nog göra så det räcker veckan ut! Det är matlåda som gäller på jobbet.

Höstjacka
Mamma ringde under dagen och sa att hon hittat precis min storlek i jackan som jag nämnde igår, fast i Helsingborg. Så den skulle hon köpa åt mig. Glaaaad =) Grå och fin är den!

Promenad?
Funderar på att ta mig en promenad precis som igår. Det var jätte skönt och jag & pappa gick 1 h 20 min med hunden! Runt i Skedala bland alla hästar. Ibland är det bara så skönt att gå ute på landet. Det är både tyst och mysigt!




Vilken är din favoriträtt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0