Kan det inte bli löningsdag snart?

Herregud vad man kan längta efter pengar ibland. Just nu är en sån tid då jag verkligen hoppas att jag ska få lägenheten. Jag kommer nog bli helt förkrossad om jag inte får den! =( Men i vilket fall så ska jag förmodligen köpa en ny tv denna månaden. Har hittat en bättre Samsung 40" för 8000 kronor, vilket faller mig i smaken helt. Tyvärr så ska man ju betala 2000 kr av lönen till Åre resan redan denna månaden som kommer så det blir väl till att göra det =) Men kul kommer vi ha i alla fall, tänk er Åre över Nyårsafton, kan knappast bli mycket bättre! Nu ska vi (jag o frida) bege oss till hbk matchen för att frysa lite, tror det får bli mössa, vantar och halsduk! =)




Har ni hört låten "herr mask"? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0