Joggingtur i solnedgången

Istället för att gå en lång runda med hunden så joggade jag med honom och det gillade vi må jag säga. Blev inte ens trött fastän jag sprang både långt och fort.. konstigt, det kändes som om skorna gjorde så att jag flög fram (riktigt skön känsla!) Så nu har jag bestämt mig för att det kan ju vara bra att gå ut och springa lite då och då eftersom jag aldrig orkar eller har lust till att träna fotboll längre. Konstigt nog ska jag ändå vara med att spela match på söndag? (huh, Tölö here we come!) På lördag blir det jobba vanlig dag och sedan middag och sånt kul hos Hanna. Hon ska ju flytta till England så får ju säga adjö :(
Tok ont i magen och trött så nu ska jag hoppa ner i sängen och sova!


Grattis till Bettan som tagit körkort! =)


Kommentarer
Postat av: Bettaaan

Tack Mattan! :D festa snart igen? vill ju inte riskera att mögla bort i skogen! ;D Puss

2008-09-19 @ 00:15:59
URL: http://emmagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0