Huvudvärk!

Ush, vilken huvudvärk jag kan få ibland altså. Känns inte kul alls, missar dagens träning igen! Får ta och kila till Nautlius imorgon tror jag så att jag håller igång. Någon som vill följa med efter jobbet? Tillbringat tiden framför tvn och i duschen, tog en lång dusch för att försöka bli av med huvudvärken men inte hjälpte det nä.
Har börjat skriva med Andy på bdb och har kommit fram till att jag saknar honom enormt. Du har alltid varit den där killen man har kunnat prata om allt med, tjejer, killar, problem, framgångar och allt sådant. Du har alltid gillat att platta mitt hår och jag saknar att du inte kommer hit och plattar mitt hår längre! Det var bra när vi nästan bodde grannar och nästan kunde springa över till varandra och spela kort och platta mitt hår! Hittade detta otroligt fina kort på dig från balen! Jag saknar dig Andreas Persson! Din blivande tjej kommer ALDRIG lämna dig! Du är ett säkert kort! =) Hade varit kul med klassfest så man fick träffa alla igen! En sån dära bada i jacuzzi fest hos alex kanske? ;)

Varför blir man inte förvånad längre? Det bara går inte....





Andy även kallad Kvinnans bästa vän

Kommentarer
Postat av: frida

ingen jävla crazy fucked up fest igen:P men gärna en klassfest=)

2008-09-09 @ 18:06:02
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0