How would you feel if I was dead

Härlig dag på jobbet, fick jobba på måleriet idag. Skönt att slippa höra Ahlgrens prat faktiskt men konstigt nog har jag fått en dundrans huvudvärk nu igen. Trots att jag fick jätte god mat både på jobbet och när jag kom hem! Åkte och lämnade tillbaka en marinblå kavaj som jag köpte igår. Vissa tyckte inte att jag behövde den (nämner inga namn!) Så nu har jag åkt och köpt ett nytt Dyrt schampo istället =) 190 kr för en flaska, det ska väl fan duga, är det tillräckligt bra ska jag åka och köpa balsam imorgon också för samma pris. Snacka om mycket pengar men mitt hår behöver vårdas nu tycker jag! Köpte schampot på Självfallet vid Mc Donald´s. Lovar att återkomma med resultat.



Den Lila flaskan köpte jag, var trots allt 400 ml i den och ett plus i kanten, pump på den! =) Nu ska jag hoppa in i duschen så återkommer jag senare om resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0