Hjärtattack nästa!

Välkommen till Matildas nya liv. Dagen har spenderats på jobbet, lika kul som vanligt fast idag har jag haft armbrytning och fingerkrok mot Mathias. Förlorade dock båda gångerna (konstigt, han är ju starkt som en bamsing!) Därefter skulle jag hämta min cykel hos Adrian. Slutade med att jag var ute vid flygstaden o kollade fotbollsskor med honom och därefter intersport på stenalyckan, därefter eurostop, till max till adrian där vi kollade på Idol, haha så kul man kan ha! Har galet trevligt med dig, även om du är lika galen som ett helt militärgäng i strid! Förstår inte hur du orkar :P Haha, tack för skjutsen o allt det dära! Imårra har jag sovmorgon, upp halv 9 och till tandläkaren sen brummar jag till jobbet själv i v70n, woho det kommer gå vill jag lova. Här ska inte slösas bort några extra minuter inte!
Åre v.5 ska bokas i helgen med killarna igen och nej Niclas. Jag vill INTE ha med dig sluta tjata nu.
Här kommer han, tönten som jag äter all skitmat med och ändå går ner 3 kg. Huh? Hur lyckas jag.....




Bild: Adrian Sjöstedt. Fotograf: Johan Kristensson

Kommentarer
Postat av: frida

ÅRE ÅRE ÅRE!!

2008-09-03 @ 22:06:53
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0