Hemska värld..

Vad är meningen med att leva egentligen? Tycker sista året har varit mycket tragedi just runt Halmstad hållet också. Senast kanske ni har tittat på nyheterna om kvinnan som blev påkörd av bilen och sedan fastnade under och dog. Herregud så hemskt och har gått och undrat vem denna kvinna var. Eftersom hon var runt 46 år så antog jag själv att hon hade barn och idag fick jag veta att det var Mikaela som spelar/spelade i mitt fotbollslag! Stackare, fyfan sånt kan inte vara lätt. Tänker på dig och hoppas verkligen du klarar att ta dig igenom detta. Man kan inte förstå riktigt. Det kunde ju lika gärna varit jag som varit på väg hem från stan eller mamma som skulle handla kläder? Det kunde i princip ha varit vem som helst och nu var det stackars Mikaelas mamma =( Skänker en tanke till deras nära och kära!

För övrigt har jag kommit hem från jobbet, med feber =/ Ska iväg och titta på en lägenhet jämte EMELIE! =) Får väl se om den är något att ha, den var nämligen skit dyr.. menmen, är den fin så vet man ju aldrig.

R.I.P

Kommentarer
Postat av: frida

nära o bra till filip också=)

2008-09-29 @ 18:05:23
URL: http://frriiidaa.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 18:07:41
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0