GRATTIS

Började titta på filmen Dumpad runt 9 idag tillsammans med havregrynsgröt som jag för övrigt brukar äta varje dag till frukost nu för tiden! Det är både gott, nyttigt och mättande. Till gröten äter jag äppelmos och mjölk. Filmen är för övrigt ganska bra men jag har fortfarande en ganska stor del kvar av filmen.

Om 45 min ska jag bege mig på cykeln ner till statoil där vi ska samlas för att åka iväg och spela sista matchen (som inte gäller ett skit). Så det känns ju inte jätte kul! Det var inte klart att a-laget vann serien förens igår då vi tog guld =) Nu återstår bara kvalet upp till div 1! Och det kan ju inte bli mycket bättre? Så igår var vi, hela halmia ute och käkade pizza och satt hemma hos Petra och sjöng sing star och drack bål m.m. Mycket trevligt. Nästa käk och lagfest blir om en månad. Det snackas om Wild West! =) Tillsammans med herrarna på halmianen! Yeah, kan ju bara bli kul asså!

Nixpix, dags att kliva ur sängen och packa väskan! Här blir ingen barn gjorda som Mathias skulle sagt !



Ur filmen Dumpad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0