Grattis min Andy Pandy!

Fick precis veta att Andy fick jobbet uppe i hundfjället som skidlärare! Jag bara VET att du kommer passa som handen i hansken för det jobbet! Synd att det inte var uppe i Åre för jag hade gärna firat Nyår tillsammans med dig. Träffade dig i Göteborg för 2 veckor sedan då du berättat att du varit på intervju och fan vad bra! Nu har du jobb hela vintern gubben! =) Snäll och go som du är skickade du sms när du var på väg hem och frågade om vi hade fått ut bilen och jaa. Du är den mest omtänksamma kille jag någonsin träffat!  Jag vet att du kommer ta hand om barnen i backen, precis som du tog hand om mig nere i Österrike! <3



Du kommer bli världens bästa skidlärare min älskade kompis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0