En skiva sex and the city

Godmorgon!
Vaknade upp relativt tidigt idag, faktiskt redan vid halv 10. Sprang in till Issa som ligger i brorsans rum och försökte väcka den tokern, men inte då! Det gick inte få liv i stackarn, haha så går det när man dricker för mycket öl. Efter en stund gick jag ut i köket och kokade mig lite gröt tillsammans med äppelmos och mjölk åt jag det till en hel skiva med Sex and the city! Måste säga att det bara blir bättre och bättre. Råkar ju ha hela boxen hemma nu så får väl ta tag i att titta på det nu så jag kan lämna tillbaka den sen. Om ca 2 timmar ska jag vara på samling med laget. En väldigt viktig match, förlorar vi denna åker vi ur 3an och DET vill vi absolut inte. Så nu gäller det att sätta bollarna innanför ramen. Nu ska jag starta nästa skiva och se om tösabiten har tänkt att vakna idag eller imorgo! =) Shippohej! Kramikrami.



Jag kan inte sluta hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0