Det var den divisionen det....

Udda förlust än en gång denna säsongen vilket innebär nerflytt till div 4. SUCK SUCK SUCK! Var inte alls kul att förlora idag eftersom vi gjorde en av våra bästa första halvlekar, men lyckas inte få rätt träff på bollen. Närmst var jag själv som placerade den fint och målvakten räddar den med fingerspetsarna. Domaren var nog den sämsta någonsin! Han borde helt klart bombhotas! ushushush, nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska fortsätta spela fotboll eller ej. Det är ju roligt som fan, men div 4 ? Hallå eller... För att inte tala om motståndarna, de var ju inte särskillt fina med sina efterslängar, fick mig en sko i ryggen och har ett gott rivsår där nu längs ryggen, gott! En härlig spark rätt in i låret som också känns men vafan, domaren råkade ju alltid så "felplacerad" så att säga och kunde absolut inte blåsa frispark!
Skänker inga mer tankar åt det förbannade Falkenberg, fula och äckliga är vad ni är hela jävla laget! BLÄÄÄ!

Äsch är bara trött och arg borde nog bara gå och lägga mig, men först är det ju andra avenyn kl 20! inte missa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0