Dagens!

Här kommer en skrattretande ful bild på vad jag slängde på mig innan stan, det kan inte hjälpas! Sen ikväll ska jag köpa godis och titta på filmen på fyran, en på miljonen. Har för mig att jag såg den när jag var liten och skrattade jätte mycket. Upp klockan 6 imorgon för att åka till jobbet, huh! Suck, sen blir det city och utgång kanske med Issan och de =) Blir dock ingen alkohol eftersom jag är världens snällaste dotter och kör min pappa till flygplatsen i Köpenhamn kl 7 på söndagmorgonen! (inte illa va!) Hejdå pappa och han säger Hej USA, får väl se om han hinner köpa med ett par Converse till mig också! =)




Jag måste lära mig använda min riktiga kamera, fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0