Ännu en dag på jobbet avklarad

Japp, äntligen hemma från jobbet. Var uppe vid 06.00 även idag för att åka till jobbet. Men idag hade vi mycket bättre sällskap jag och Mathias, nämligen Mackan som är hans kompis. HOH där snackar vi snygging! Hade betalat 1000 kr för att få vara hans tjej lätt, om inte mer! Haha undra sa flundra how old he is. Tror nog att han har tjej och om inte så är det väääldigt konstigt, typ snyggast i hela halmstad. Blond, halvlångt hår, testare (i clownkläder? :P ), fett snygg rutig jacka och Snygga adidas skor! Kör även sporthoj, åå jag vill också ta motorcykel körkort och det ska jag baskemej göra någon gång. Kanske hänka dom o kolla på race ngn gång också ja :)  

Nu ska här hoppas in i duschen och sedan börja klä sig för en trevlig kväll hos Hanna som förmodligen kommer sluta ute på stan. Hos Hanna blir det avsked (she's going to England!) med mat och trevligheter! Måndag innebär truckförarutbildning, likaså tisdag. Så åter till jobbet på onsdag =)

Ha det gött, kommer kanske bild på outfit om jag hinner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0