Skit mobiler!

Visst är väl alla mobiler byggda så att dom inom ett år skall gå sönder eller på något sätt få människan som äger den att bli helt galen och byta! Alltid finns det fel på dom. Min mobil har ju också "några" skavanker:

Stänger av sig själv
♦ Folk kan inte ringa till mig för det tutar som om att den är avstängd, när den i själva verket är på!
♦  Jag har i princip ingen teckning någonstans längre?
♦ Skärmen e paj (ifs balens fel, eller lösnagellim, ha aldrig det i din balväska tillsammans med mobilen ;) )
♦ Man hör inte när det varken ringer eller vibrerar!
♦ Det är faktiskt en riktig RISHÖG!

Så igår satt jag och tittade på nya mobiler, Samsung ska vara den mobilen som är minst fel på. Och jag satt och funderade över om jag inte hade råd att dubbla mina kostnader i några månader, det blir ju bara 300 extra? Men sket i att ta tag i det igår för jag var för sjuk och orkade inte. Självklart ringer Tre upp ikväll och undrar om jag är nöjd med mitt abonnemang? Mjaa, sådär.. ganska dyrt.. mm.... Är du nöjd med din telefon? fortsätter dom.. NEJ svarar jag och rabblar upp alla fel den har och hoppsan. Då tycker ju självklart tjejen i telefonen att jag skulle ha en ny med nytt abonnemang. 299 kr/mån och då får jag ringa för det också, vilket jag tydligen inte har fått göra innan och det är därför det har varit så dyrt. Hm, det förklarar ju en del. Så nu kommer det en ny mobil på posten i nästa vecka! Skönt att äntligen kunna ringa, svara och ja allt det där ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0